Een knallend welkom!

De broedperiode is geslaagd, ik ben een gelukkige moeder en mijn eerste werkdag is weer aangebroken. Op de foto is te zien hoe collega’s mijn werkplek overladen hadden met ballonnen, ik heb me dus eerst flink kunnen uitleven met een prikker! De gekleurde plastic stukjes zitten nog op plekken waar ze niet horen maar vrolijk was het wel.

Ik zal met een gemiddelde werkdag van 2,5 dag in de week niet zoveel tijd meer hebben als voorheen maar ik zal hier zeker weer van me laten horen. Tot snel,

Groeten Sanne
Boswachter Achterhoek
altAvu6KpsfkzEgYY1AwbLd2kVll9Cei1_7lV8txzMUAnma

Dit bericht werd geplaatst in Achterhoek. Bookmark de permalink .

7 reacties op Een knallend welkom!

  1. Bedankt voor de leuke reacties! Groeten Sanne

  2. lida van tongeren zegt:

    Sanne,
    Van harte gefeliciteerd met jullie kind; het mooiste ter wereld.
    veel geluk ermee!
    Lida Joly van Tongeren

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  3. Sanne namens `Vrienden van de Nevelhorst` proficiat met de kleine uk. Veel geluk en gezondheid met elkaar.

  4. Veel plezier weer met je werk (dat gaat wel lukken met zulke collega’s..)

  5. Ap peters zegt:

    Proficiat. Geniet van de mooiste en liefste baby. Fijn dat je er weer bent. We zien elkaar misschien nog.
    Ap Peters

  6. wimzoeteman zegt:

    Van je collegae moet je het hebben.😉
    Werk ze, en vooral blog ze, weer.

  7. trudi61 zegt:

    Geweldig!!

Geef een reactie

